2001-2003

Spex Tors 11 jan 2001 17:32 Övrigt, 12 läsare totalt
Jag är jätte sugen att spela teater men ingen att spela med...
Så nu ska jag försöka aktivera några på skolan men ingen är speciellt sugen...
Jag älskar att stå på scene, det är som en drog, med rätt folk och teater så finns det inger underbarare... även fast jag knappt kna äta dagen innan, minuterna innan är jag som en yr höna.... Men när jag väl är uppe där och om jag vet vad jag ska säga ä det bara underbart roligt... jag önskar bara det fanns fler föreningar närmare mig som spelade... det finns teaterverkstaden i Bollnäs och revyn i Arbrå men den är jag nog inte tillräckligt duktig för att vara med i...
Så teater får som alltid komma sist i livet men ligga först i hjärtat....
>Susann


Spec. arbete i all ära... Fre 7 dec 2001 21:23 Övrigt, 13 läsare totalt
Sitter och försöker jobba... det är fradag kväll och jag kan komma på mycket roligare saker att göra än att jobba med spec. arbete... Det var roligt att göra milan men inte att svettas med det teoretiska... Måste upp å mjölka imorrn... känns inte så roligt... Ska på Tuppz oxå... Hoppas mycket folk ska dit... Spec. sådanna jag känner och tycker är trevligt....

Problem, problem problem! Mån 17 mar 2003 18:53 Övrigt, 17 läsare totalt
Jag är så trött på hela saken, bara att tänka gör mig så trött...
Allting går så svart eller vitt, inge gråa eller ens nyanser i svart finnes...
Antingen är allt toppen eller botten verkar alla tro?
Jag önskar livet vore enklare att leva i och för!
Inget e som självömkan när man inte mår bra!


Att leva---- Ons 19 mar 2003 18:12 Övrigt, 4 läsare totalt
Att leva nu och strunta imorgon....
Hur ska det gå till?
Vem har sagt att just JAG måste kunna kontrollera allting?
Vem sade att just jag måste hålla världen i min hand...
Även fast jag vet att det inte är så så kan jag inte slappna av
å ta dagen som den kommer...
Bara följa med och strunta i följd, konsekvens å handlande....
Det går inte för då sviker jag mig själv å går under...
Ikväll ska jag börja mitt nya liv "Att försöka strunta i allt å bara följa me"
Troligtvis kommer jag misslyckas men jag har insett problemet så nu e det
bara att sakta börja ta sig ur det!
Inget e omöjligt, inte ens det här!


UTRÅKAD Fre 21 mar 2003 19:29 Övrigt, 6 läsare totalt
Oj då, glömde lägret som är... Känner mig lite taskig eftersom jag egentligen borde varit där och hjälpt till... Och för tillfället har jag dessutom SÅ tråkigt så det inte är sant!! Jag har inget å göra dagtid och kvällstid trakkaserar jag alla jag känner och inte känner och försöker få dem att roa mig... Slutar oftast att jag hamnar som nykter chafför på tranan vilket är ganska mysigt i sig men ledan sätter fort in och gråa vardagen blir lika grå igen:( Jag måste göra ngt snart annars så kommer jag bli så uttråkad att jag gör ngt riktigt dumt å oöverlagt!!!!!!!!!!!!!!!


Dikter av en överaktiv hjärna... Mån 14 apr 2003 22:25 Övrigt, 19 läsare totalt
Jag vet inte vem som ska trösta mig i mörkret mer, jag vet inte vem som ska glädjas med mig...
Men jag hämtar bössan på hyllan. Visslar på dig & du följer efter mig..
Du vet vad som väntar, det ser jag på dig.. Men du bara står där, så lugnt & tyst...
Du är som alltid modigare än jag någonsin kommer att bli..



Jag har lärt mig fly från känslor...
Jag har lärt mig dölja mina tårar...
Jag har lärt mig att slåss istället för att tala...
Hur gör man om man inte längre vill fly, dölja sina tårar & slåss istället för att prata???



På alla årstider, i alla väder skall vi ut, tidiga mornar, sena kvällar. Vi kämpar och stretar, fast allt går oss emot, knän som strejkar, ryggar som värker. Ni kanske undrar varför vi gör det?
Är det för att vi får pengar av EU? Eller för att ni skall få kött på bordet och smör på brödet. Nej, så enkelt är det inte. Men om du någonsin följt en kalv från dennes första andetag genom hela livet, om du någonsin sett fröet du sått växa upp och bli stor, om du någonsin känt stoltheten att veta att det du gör ger mat till många. Då vet du varför vi gör det, då vet du varför vi aldrig ger upp, varför vi reser oss upp och fortsätter mot

Återigen dikter av en överambitiös hjärna! Fre 16 maj 2003 22:33 Övrigt, 34 läsare totalt
Om världen vore en bok, vem bestämmer titeln?
Om världen vore en bok, vem skriver handlingen?
Om bärlden vore en bok, vem bestämmer slutet?


Jag lever som dagen kommer, jag låter ingen hindra min lycka...
Å om orden var sanna, jag lever efter en filosofi som jag inte kan hålla...


Om jag visste, om jag trodde, om jag levde...


Jag hatar att inte ha kontrollen, jag hatar att inte veta vad jag känner...
Kanske älskar jag, kanske inte.. Men vad än svaret e vill jag VETA vad jag känner,
hur ska jag annars kunna berätta för andra hur jag känner?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:50:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0