fan också,...

Skulle ju ta massa bilder så ja kunde visa hur kul jag haft.... men kameran glömde ja hemma(suck) Men kul har det varit...
Vad har ja gjort... ja ni... igår söp ja... inte direkt så där för att bli full ibörjan men när ja väl märkte att telefonjäveln var tappad... helt sjukt, tappar dn inte när ja har klänning och nedstoppad i bhn utan när ja har jeans och i säkerhet... skyller dock allt på S:et(ja vi har alltid kallat honom så!!!) som ja inte träffat på många år och det krävdes många kramar så då flög nog telefon all världens väg... efter det drog ja två 6or jägermeister och efter all rom och cola klarade inte knoppen (och kroppen)det... men då var klockan nästan två så det gjorde itne så mycket... slapp dessutom cykla eftersom två syskon som sagt är gravida,.. men det slutade med att ja åkte hem med fridas föräldrar som menanade tyckte ja skulle va bakfull idag... å de thade jag FÖRTJÄNAT!!! men om sanningen ska fram hann ja nog aldrig så långt"!!! klev upp tio... såg dubbelt.. tog en dusch... drack två shottar rom... åkte till Linda och sen var det dags att snickra karnevalståg igen... till två började ja känna mig hyfsad igen och vid tre stod ja säkert förankrad på vagnsflaket och utförde vasketomi... eller cellprovstagning... nåja tillbaks till lördag... väl hemma lördagnatt drog ja ytterliggare en rom och cola... sen "gick" ja in till gammelgården och sov...tror dessutom ja snacka med folk på msn... TACK Å LOV ATT MAN INTE HAR MEDDELANDEHISTORIK!!!! imorse var datorn batteridöd och ena kontakten låg npå ena bron och den andra delen på andra bron... skumt... minns dessutom att jag ramlade och naturligtvis är datorn viktigare än mig,,, resultatet blir ett rej'lt skrapat lår men en hel dator=) vilket är bra för låret läker utan kostnad, det gör inte datorn..... LOGISKT!!! kom fyra på k-tåget och är helnöjd även fast ja spenderat dagen med att titta i Fridas skrev och skrikit BRESA!! SLAPPNA AV och andra mer eller mindre förnedrande komenderingar... snodde tonläget av Borlängestudenternas Nollningsledare och trivdes utmärkt... nu ska ja visserligen inte vara Borlängefösare(mas) i år utan i Falun och då ingår ingen skrikning=( men det var kul ändå... eller hur Frida??? Jag är avundsjuk på borlänges nollning... varför kan inte jag ha fått burit overall och skrikit på folk...eller alternativt att bli skriken på och fjantat mig... undrer om man ska va fusknolla där.. snacka om roligt! Nåja... nu är klockan nio å ska ja va nykter, pigg å glad imorgon...så börja sova nu... NATTI


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag var helt enkelt din slav igår :P

2008-08-11 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0