full, fullare fullast va jag...

men ingen vet att ja såg på...
nej just det det var ingen sångtext det här...
Nåja jag har spenderat två tmmar i bastun och druckit tre öl och en cider...resultatet? ja e packad... (värme,trötthet och snabb procent) sällan är min alkoholgräns mindre än när jag är i bastun och super... Nostalgisk som fan är jag oxå å funderar att skriva ett långt meddelande till de ja bodde med förr... men ska bespara dem det dravlet och bara konstatera att ja aldrig trott de skulle fastna på de sätt de gjort... Fan va jag trivdes i Falun med alla er(detta inklusive hela norslundsligan) Men nu stundar nya tider men som historiefantast jag är känns alltid gamla tider bättre än nya....men som From Olle säger när hans fru klagar... Hur det än är kommer det nya dagar... Hur man än gör kommer det nya dagar... och som någon(minns inte vem, hjälp Frida=?????) på byaspex säger i ett spex och en sketch, det var inte bättre förr, det är bättre nu än det kommer bli sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0