italienare

Pappa jag vill ha en italienare... nej då kanske inte men i vilket fall har ja fått två av dem... jätte söta tjejer som tassar runt och tar verkligen ingen plats... men de verkar trivas här iallafall äve fas kopparstaden fortsätter va idioter genom att placera två utb stud i norslund och resten i britsen..dvs andra sidan staden.. de vill naturligtvis flytta dit ohc jag erkänner... gärna för mig! tycker synd om dem och hoppas britsen får plats, inte enbart vill bo själv eftersom ja kunde råka mcyket värre ut utan för att de hela tiden får ta sig dit... annars har ja blivit tilldelad min nollningskompis... känner honom inte, vet inte hur det kommer gåmen imorgon kör vi..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0