Jaribba=)

Vilken underbar kväll det var=) massa med lagoma drycker, hade whiskeyförbud till nio och även därefter drack ja med någorlunda måtta=) perfekt fylla perfekta människor och perfekt allsång=) kl 19.00 stod samtliga på stolarna och sjöng förra årets hits med Leif Albas som mycket väl går ut på att sjunga om Alfta.... sen vra det ju lika bra att stå kvar och sjunga Alfta i mitt hjärta(som e förvrängd Stockholm i mitt hjärta) klockan nio hade det ätits sådanna där ruttna fiskar, för min del korv, och sjungits både en och tre snappsvisor och några riktigta sånger.... mmm Balladen om den kaxiga lilla myran bland annat... SÅ UNDERBART att skråla i grupp... förstår inte de som inte ser nått nöje i att stå på stolarna och sjunga temperaturen och slå huvudena i varandra.... finns inget bättre... vi räknades in och var 1390 personer som i ishallen i alfta ställde till en jäkla fest=) Bussen dit var oxå trevligt, satte oss långt bak med de där långhedsborna men pratade mest med syster... runt 23.00 sjöng leifalbas ytterliggare en låt... deras takt och sångröster är kanske inte den bästa men vemfan e ja å klaga... folk som spexar e alltid kul... bredvid mor och fars bord satt ett glatt gäng som körde lamboo och massa sådant.... då fick ja längtan tillbaka till studentlivet:) när kl är nio ska man få taket att lyfta med att sjunga gamla 34 i himmeln in och jag kunde bokstavligen talat känna min röst spricka och efter det var jag hes,.... om det var värt det... JA=) Hade min randiga klänning igen och som alltid garanterar det en trevlig kväll=) efter nio och den där dansen börjar spenderar man resten av tiden med att undvika dansgolvet, prata med så många osm möjligt och sitta så lite som möjligt.... ni som inte varit på en riktigt bra fest där alla känner alla bara måste göra det!! det är kanon!! Det är bra med busschafförer oxå som håller reda på vart folk bor, vart de ska och överhuvudtaget gillar festande människor!!! Swessarbuss wtf skulle man gjort utan er!!! 


Kan med glädje välkomna en person ur garderoben! Länge har vi väntat och tänkt och att han nu har förtroendet att berätta för oss är underbart!! Ta nu å skaffa en riktigt trevlig kille så vi får ännu fler trevliga människor runt oss!!!=)


NU är det dags för lite bilder... önskar ja kunde lägga ut en film med ljud oxå men tror inte det går... så det blir nån bild istället! Ni som deltog, tack för en kanonfest, det gör vi om nästa år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0