Karnevalstågsträffar...

Jaha ja--- Att spela teater är alltid roligt... utan något undantag vad jag vet men det kräver oftast mycket i både tid och engagemang och sen är det det där manuset som man ska läsa in och kunna... Är det dessutom spex bör man kunna lite allt möjligt extra eftersom det blir omstarter... Men oj oj vad roligt det är... Men vad som är minst lika kul och inte ens tar hälften av tiden och engagemanget så är det karnevalståget... och nu börjar det närma sig och igår hade vi upptaktsträff nr 5 eller nått... ytterliggare skratt, en hel del rimm(på olika nivå) och en del på och avklädnader... ja å sen var det där med vad man kan använda en solstol till... oj oj... här går det hett till!!!!
Sen vart det roll utdelning och som alltid kläddes jag i vitt och i manlig roll.... vet inte riktigt vad det är med mig och vitt, kanske alla vet att jag verkligen inte trivs att avra en marshmallovsgubbe så det är därför de kläder mig hela tiden så... vem vet...,

Tog ett kort på både det ena och det andra, nej frida jag har inte lagt ut vissa av dem... men här kommer ialla fall en bild på Linda, mig och min syster Stina..
.
(äntligen har jag hittat kameran och har tilläckligt bra internet för bilder:) Så nu får ni räkna med lite sånt oxå:))

Kommentarer
Postat av: Friida

Tur för dej det du :) haha

2008-08-05 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0