Levern Lever...

eller ja... det hoppas ja iallafall.... Sitter här nu och klockan är snart ett och det är strax dags att börja ta vara på dagen... carpe diem osåvidare... ja nu är vi i mitten på första veckan av fösandet och det går sådär...roligt har jag oftast även om det med viss röra som alltid kåren går in för saker och ting... men såhär i mitten börjar det kännas som jag vet var ungefärligt vi står och ikväll ska jag, med lätt huvudbank ta runt mina nollor, nej förlåt blåbär på skattjakt uti falustad och sedan röra oss i bussar mot borlänge och tenoren=) både kul och jobbitt... igår skulle va en lugn kväll menefter man börjat dricka är det svårt att sluta och ja vinglade hem vid ett... svinont i fötterna efter tre dahars promenerande... inte bättre för vikten i vilket fall för vem har tid med fasta måltider osv när man lever såhär... mina italienare sköter isg... det vill säga ja ser dem aldrig men en stark doft av rengöringsmedel och såpa följer eras väg så jag antar det iallafall=)det känns som å ha städersker här... har kommit på att italinska är ganska mysigt språk men att man överhuvudtaget inte fattar ett jota av det=)rena rama rotvälskan alltså... sen har ja kontaktat firman ja köpte min andra dator i... så ja hoppas de kan fixa min pärla för den här lilla ängeln börjar bli pensionär och förtjäna´r att vara en såndär dator man använder till att spela dåliga spel på.... tycker ja... fast hade man hittat instalationsdisk för den här så hade den kunnat anv till mycket... men försvunnen är den...nån som vet var man kan få tag i nån??



Jaha.. nu är skattjakten gjord å det var skitroligt.. alla verkade prata med alla och hade trevligt=) Fötterna värker värre än när ja var jolly jumper.. säger ganska mycket om hur ont mina fötter gör och hur ja önskar att ja bara kunde sätta dem i saltbad i tre dagar... men nej än är ja inte ledig... nu är det borlänge och tenoren som gäller... gillar att festa där men det blir nog tungt idag... går en buss hem 23:10 oxå så blie det inte bättre tar ja nog den...vi har för andra dagen fått dispans på våra gula tröjor så idag kan man ha på sig nått hyfsat dit... dock med fickor.. rädd om knäet och det närmar sig insparken.... ja det brukar gå hårt åt mina knän då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0