Lite löjligt...

Ja  jag erkänner att denna kväll gick ja in med måttlig entusiasm... tog med mig lite alkohol på förfesten... tänkte ta det lugnt å eventuellt gå hem innan vi gick in på kåren... väl på plats ansträngde jag mig... ja säg 5 minuter att hålla detta... snart var spriten slut men ja skrålade å sjöng endå... på bussen hade vi en sångmedley mellan oss och  några etagare... vi vann på variation och envishet tycker jag:) sen vart det kåren... ska ja gå in... hmm ja för fna det gör ja.... sen stod man i baren--- lite för länge kanske men när man fått det man skulle började man cirkla... efter ett tag kom dessa mystiska borlängebor oxå och inspirerad frågade jag några av mina blåbär om ja fick skrika på dem... vilket ja fick... ytterst road gick jag... hör och häpna på dansgolvet och stannade ett bra tag... häftigt...sen hjälpte ja mina nollor att lamboa några fösare från borlänge och efter detta förklarade vi krig imorgon under brännbollen... som naturligtvis int eär emot borlänge utan med... tror nån på det? pratade med en del blåbär från borlänge, varav någon hade proffesorn som sin mas och tyckte det var skumt att han inte var där... jag förklarade att proffesorn inte riktigt trivdes i falumiljön utan hellre levde i ghettot i borlänge vilket accepterades. Massa skratt, en del allvar, en del alkohol och en riktig kåranda präglade kvällen och nu är det dags att krypa ner i sängen och sova dessa timmar--- imorgon är det brännbol---- japp.... haha nej ja hoppas slippa va aktivt med... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0