oj oj oj...

ja just nu sitter ja här å inser att min blogg för tillfället handlar om öh--- alkohol..-- alkohol och borlänge, falun och solglasögon.... detta är kanske inte så konstigt för det är faktist så att just nu lever jag i en situation som faktist består av ganska prexis där.... beroende på vem man pratar med handlar det antingen om hur bra borlänge är, eller hur dåligt borlänge är och lilla konflikträdda jag vet inte vilket ben jag ska stå på utan tycker alla bara ska vara vänner... för i min värld är det så det ska vara..-- annars vet inte jag hur man gör-...ja å alkoholen.. ja den liksom bara följer med men nu har jag snart vart  nykter i ett helt dygn och tänker så förbli i ytterliggare 18 timmar typ=)sen borlänge och tiokamp... många av våra blåbär är lite skakis för att möta de elaka borlängemasarna så jag har lovat dem att vi ska köra lambo på dem och killa dem under hakan... det kan de säkert inte motstå så de blir snälla mot våra stackars blåbär som är vana att man ska va snäll mot dem... makt kan bara bibehållas om den som utövar makten klarar av att fortsätta hålla den maktlöse i skräck=)  ja så där ja--- nu har ja skrivit ytterliggare ett inlägg som handlar om sprit borlänge, falun... bra---- det var ju prexis det jag inte skulle skriva om!!!!

Hmm annars då--- ja jag har skapat ytterliggare en blogg men den är inte en särskilt rolig blogg om man inte intresserar sig vad som händer i mors lilla affär... jag har fått sova nästan hela dagen och haft det lugnt å skönt.. imorgon ska jga väg och köpa böcker för nu börjar skolan.... ¨på tisdag ska jag börja dramat... underbart... mindre underbart... innan det ska jag ha retorik och ha en presentation när jag berättar om min hemort under tre minuter... HJÄLPT!!! Å när man läser böckerna står det saker som:lugnt, klart å tydligt... konstpauser.... HALLÅ???? Det är ju jag!!! jag vet inte ens vad det innebär??? Så jag har bestämt mig för att låtsas att jag är nån totallt annan å skolka å säga typ... ja men jag var ju där men ingen kunde höra mig för datorn krångla.... smart va??? Nej då inte så men ja är skapligt nervös.... å ngen fest på kvällen heller så jag kan inte ens försupa ller nått.... nej det här får jag, min nervositet och mina 30 alteregon klara oss igenom själva... skakis men det går nog... hja å föressten... vad är inte klara av??? att få kritik? det behöver jag lära mig inför ped 3 så det är bara bra... om man aldrig gör nått dåligt hur ska man då växa?? jag är bara van att klara det mesta utan problem... det är inte ens att skryta utan bara konstatera att jag är så lat så istället för att satsa hårt och försöka bli bra gör jag bara så lite som möjligt... om man får ett g är man ju godkänt... bord enog fundera på att satsa mer, visst man har mer att förlora men även att vinna.... ska fundera om det är en bra ny livsfilosofi som man kan jobba på.... har tappat de jag hade så jag behöver lite nya personliga mål för att ha nått att jobba på med mig själv.... oj nu börjar prinnsesans dagbok 2.-.. jaja inte en bra film men den går på tv ial så jag kommerbort från mitt rum och datorn en stund.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man väl gjort några retoriska uppgifter så vänjer man sig. Du klarar detta Susann! Go Susann, go Susann, go Susann!! ;P



Vad gäller alkoholen så kan du ju lämna över lite till mitt liv. Jag har inte "supit" sedan...någon gång i början av juli!!!! :O

2008-09-02 @ 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0