Så svingar vi på spaken...

å vad hittar vi väll där???
Ja mitt liv är onekligen lite segt... det är TORSDAG å fortfarande en dag kvar till surströmingen... Visserligen lever jag fortfarande på helgens 4a och stormässan även om min dator gett upp nu och jag undrar om det är lördagnattens vurpa som satte spiken i kistan.. den levde visserligen till måndagen men jag undrar ändå... Förutom det har ja fått min älskade telefon tillbaka, tack Hampus vem du än är som fixade det, du är en pärla vem du nu är:) efter detta hämtande på polisstationen vandrade ja iväg på expert och köpte en ny fon=) Viktigast var ju faktist nr... Köpte en Lg nått, vikbar och billig, älskar den redan=) I min materialistiska jag så älskar ja allt tekniskt som kan köpas för pengar... De är trogna, sviker inte(förutom när de dör av ålder eller tappas av mig, och till å med jag kan förlåta folk som sviker för ja tappar bort dem eller de råkar gå å dö... faktist)å när de är trasiga eller man tröttnat är det bara lköpa nytt, det blir alltid ett bättre köp än det gamla och byta kan man göra utan dåligt samvete.. Idialiskt=)  Men i vilket fall... segt är det... vill gå å lägga mig nu så jag får kliva upp.--- funderar skarpt´på att förför festa med mor imorgon till suringen...bara för att dricka en dooley eller två-- SÅ SUGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0