30 nya inlägg...

Blir det på bloggkoll om man inte kollar den på tre dagar.... Ja Angelica du står för ganska många av dem=)

Nåja... vidare då... Jul...ja den kom och gick skulle man snabbt kunna sammanfatta den med... Efter den 23es l¨ånga samtal steg man upp runt 11... Blev lätt tillsagd av mor för att man vänt på dygnet... (hmm) Borstade hunden julfin, var klar på två timmar, tror det är rekord för att vara i det skick hon var i... Sen kom barnen och Kalle Sågs och sovs..,..
Vidaremera gick far och mor och mjölkade(gav djuren årliga knäckebrödet) och vi sprang nerför trappen och installerade fars julklapp... ett nytt BASTUAGREGAT=) So NICE!! Sen drog vi tråd över hela huset och pappa fick följa tråden och hittade sin installerade och klara bastu=) Runt halv nio kom kusiner och resterande släkt och vi rimmade på c julklapp och hade allmänt trevligt innan det var dags att krypa i sängs och sova... Juldagen var en lugn skön dag innnan det var dags för Persons pack på folkan... Hade bestämt mig för att vara nykter och det var tur för 11 hade vi tråkigt och 12 åkter jag hem... Sen ringde visserligen telefonen så jag somnade nog itne fören tre... De jag pratade med hade en VÄLDIGT trevlig kväll... fast det minns de inte men de får lita på mina ord=) Nej det är inte CLownmat, även om man skulle kunna tro det med tanke på hur din kväll verkade ha varit=) Annandagen var betydligt bättre kväll med massa mysiga människor ute, var även till söderhamn och handlade dagen efter, mindre bakfull än jag förtjänade=)Ikväll är det invigning  av bastun och snart är det min tur med värmen... Blir dock ingen alkohol intag eftersom jag druckit lite väl mycket många dagar i rad nu... SKa bli skönt i vilket fall... Nu börjar vardagen och Falun börjar locka mer och mer... Det 'r dags att lämna vykortsvackra Hälsingland och fira nyår i Falun för att sedan starta seriösa studier... eller nått... har lite jobbigt med vad som egentligen ska ske på nyår men känner mest för en filmkväll och lugn och ro...Det kan jag inte få¨här hemma så då beger jag mig dit=) Nu ska jag ge mig... Jobbigt med långa inlägg!
Go och glad, kexchoklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0