Avdrag på hyran tack!!

Varför är det jag som ska fixa saker och ting bara för jag är svensk??? Betyder det att jag kan mera eller vad är det frågan om? Igår ringde nån idiot från kopparstaden och tyckte att jag skulle sätta i en kontakt nånstans i lägenheten.. när jag snällt förklarade att jag inte var hemma och föreslog att ringa de andra sa denne man bryskt att då måsta han ju prata engelska... HALLÅ, ja det måste du... tyvärr är det så att jag alltid måste göra det... Sen är det där med toapapper... allvarligt, jag har köpt toa papper fyra gånger och vägrar nu göra det... vilket innebär att det faktist inte finns toapapper... ingen av de andra två fyller på.. Jag har en rulle på rummet och jag antar att de oxå har det... vem ska bjuda till om det kommer gäster?? Bra fråga!! Vi är även utan disktrasa.. nått de sagt till mig om och jag bara... jaha... KÖP DEN SJÄLV!  Å idag kom afrikanskan och tyckte jag skulle visa henne hur man tvättar... hon har bott här ganska länge... har hon inte tvättat en enda gång på den tiden eller vad?Och varför ska jag(som dessutom inte är direkt bra på att tvätta) visa henne detta???? Så ikväll ska jag vara tvättdam... underbart roligt, ser verkligen fram mot det.. Kan kopparstaden åtminstånde dra av hyra eftersom man leker dadda??

Förutom det är det en bra dag, masa snö ute visserligen men bara det blir minus är det lugnt... när det inte klibbar mera utan bara är vitt och vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0