Dagens nöje...

Ibland krävs det så lite för att bli lycklig... Gick ner på stan efter att ha haft engelska, då jag för 2a gången försökte hålla tal, datakrångel denna gång med*suck* Förra gången var det minnet som gjorde att inget funkade, denna gång var det office... Nåja strunt samma, fick g på fonetikprovet i vilket fall så det kändes skönt... På fredag får jag alltså hålla två tal, skoj skoj... eller inte.. funderar på ämne bara... Men det var inte där vi var, iallafall begav jag mig ner på stan efter skolan och eftersom hon var 12 var jag hungrig.... Genast började pommes cirkulera framför mitt ansikte... med hamburgare.. eller kanske kebab.... men besinnade mig, varken ekonomiskt eller hälsan kunde motivera denna måltid på blott en tisdag... In på hemköp... fick handla allt som var under 20 kr och hälsosammare än godis... Gissa hur jag mumsade och åt på vägen hem, för när jag strosade vid köttcharken föll mina ögon på prinskorv... Nu är inte korv så nyttigt men bättre än kebab iallafall... Fyra kalla prinskorvar och frukostfrallor... Dagen e underbart räddad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0