Full, fullare fullast var jag men ingen vet att jag såg på...

Person pack, underbart=) Jennifer åkte hem vid två och vi var på kåren från nio, halvnyktra och väldigt trevliga... Vart där längre än väntat men musiken sög så vi gick hem för att fortsätta supa ganska snart... Sommartema,men varför denna menlösa musik? Massa skratt, massa IRONI och en hel del sprit senare begav sig Jennifer hem och jag snubblade till sängs... ser fortfarande dubbelt och måste fokusera för att skriva men det är ganska skönt faktist... ikväll är det LO som gäller och ska bli kul att snacka skit med henne och alla andra.... Måste ta tag i saker och ting, jag VET!! Men inte ikväll, inte just nu.... sen när jag orkar...den här helgen ska jag bara mysa och må bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0