Gårdagen

Gårdagskvällen blev bättre än väntat... Istället för att jag tvättade hennes kläder tvättade jag mina egna och hon fick titta på och lära sig... Evil!! Men vaddå, varför ska jag slösa tid på hennes kläder när ja själv behöver tvätta... Hemska jag fick dessutom bilder från den sämsta delen av afrika när hon sa att man alltid tvättar för hand för annars måste man betala för det... Genast såg jag den smutsiga floden, hon som stod på knä och gnuggade sina färgglada kläder i floden och avslutade med att bära hem tvätten... naturligtvis på huvudet... Jag DRA AllA på en kam... NEJ då!! Jennifer kom dessutom på besök, mår så bra när man får ironisera över livet och bara skratta... det är så skönt att bara vara och snacka skit... det är helt klart únderskattat att bara sitta ner och vara... utan tv, dator och bara titta på varandra och efte en tystnad säga vad man vill! Underbart och välbehövligt... Så nu är tvätten gjord, rummet städat och jag mår bra... Plugg nu=)HAHA nej inte riktigt, ska faktist försöka sova nån timme till... japp enbart därför att..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0