Hänne å dänne...

Med tomteluva på huve sitter man hänne framför datorn å bara myser... Dan har gått som koa på första betessläppe och  i byn åktes de mycke sparsck å vi handla vi te julaftna... Nu har vi görmyst framför ela och drucke glögg å pepparkaka efter ha tylla in paket till vi vart huggevilla ... Japp så här hade man kunnat skriva, å bättre ändå om man hade varit en alftabo fullt ut:0) Nej inte riktigt men visst, ju mer hemma man är ju mer mål dyker det upp.... Känns lite mera som jul nu med alla mina tomtar uppsatta och glögg och lite lugn och ro... Återstår dock äkligt mycket att göra men snart är det slut för idag... Pratat med Frida och gjort juldagsplaneringar... vet som vanligt inget så här långt men biljetter har vi iallafall=) PÅ julafton är vi 13 pers som bänkar oss framför Kalle och på kvällen dyker kusiner och mostrar upp oxå... ska bli underbart att träffa alla igen=) annars intet nytt från västfronten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp lite planer har vi iaf :) Och jag hoppas att jag får med dig ut på annandagen oxå, men jag tvivlar inte på att jag får det heller, jag tror inte du kan sitta hemma när du vet att jag är ute ;) haha..

2008-12-22 @ 23:49:18
Postat av: Anonym

hänne å dänne!

ja tyck du låt som ene redig norrlänninga,

tyll in paket o chöft glögga på boa!



kläm på de!

2009-01-14 @ 14:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0