IN PAIN!!!

Ja jag tycker synd om mig själv... så stäm mig då.... att dessutom säkerligen är mitt eget fel som gick utan mössa i lördags... so what!!! Nacke och axel håller på att döda mig och jag sitter och vrider mig i plågor... trots ibumetingel, två ib tabletter, aloevera liniment , vetekudde och avslappningsövningar så gör det bara emr och mer ont.... Jag vet inte längre vart ja ska ta vägen... snart blir det som den gången jag stoppade frusen majs och ärtblandning på örat för det värkte så hemskt... hade redan testat vetekudde så tänkte, varför inte testa kyla oxå... det är i den desperation jag är... eller så man slår handen i väggen för att skapa en fattbar smärta när annat gör ont... Sitter och tittar på youtube, klarar inget annat just nu... måste släppa snart annars tror jag fan ja ska slå huvudet i väggen... då får jag åtminstånde sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0