Jobb..

Ja under den här dagen ar jag gort mer än under en vecka i Falun och jag känner mig utmattad... fyra sorters kakor, julgodis i mängder och matbröd har fixats och trixats med och nu innan det ska sovas ks jag ta itu med röran uppe... Kontsigt för en månad sedan när jag åkte härifrån glänste mitt rum och köket... nu ser det för jäkligt ut, packat med grejjer överallt... Måste rusa igen... ingen rast inge ro... Merry sitter på golvet och leker med ett snöre, pippin sover under täcket... trots en tung höst med mycket om oc men är det skönt att vara hemma... Iallafall en stund... Hörre du Frida, vad har du egentligen för dig?? Inga blogginlägg och vi är riktigt dåliga på telefonen oxå.... tänk vad vi 'är upptagna nuförtiden=)


Ha det gott allesammans och ta det lugnt i julstöket, julen är till för familj och vänner, itne för ett glänsande represantativt hem! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0