Måndag och fyllehundar

Idag är det måndag, Afrikanskan har idag för första gången tvättat med maskin och inte för hand... Ska bli intressant att höra hur det gått=) Måste kännas konstigt att göra det, själv antar jag att dte skulle kännas lika konstigt att kommanånstans där man inte tvättar i tvättmaskin utan måste göra det för hand... Hon har klassiskt afrikanska kläder, lätta bomulsklänningar i väldigt många färger... mycket vitt oxå.. ska bli intressant om färgerna håller...annars är mitt rum en röra igen-... jag städar och städar men efter en helg ser det alltid lika rörigt ut... Har just sett reportatget om Fyllehunden på svtplay gävledala och trots att man inte faktist har haft nån deltagande roll, utan bara sett projektet växa och följt utvecklingen känner jag mig involverad på nått mystist andrahandsvis...

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1338981

Eric heter visst Anders i inslaget... Lite elakt kanske men inte ovanligt med felnamn... han borde ju dessutom va van att heta allt möjligt beroende på var i Sverige han är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0