Mår man som man förtjänar??

Ja ja kanske det... Har inte sovit många timmar på många dygn och idag har jag faktist inte sovit en enda timme... så lätt illamående och ganska yr ligger man i sängen och försöker sova, men allt som händer är att ord såsom: vidare, upplyst, blickfång och alla andra bisats ord som man använder när man ordbajsar på ett seriöst sätt... Satt tolv timmar igår med en tenta som all fakta redan var skriven på men det skulle fyllas  ut ytterligare... Böcker som jag känner igen från mina fd rummisar lästes högt, gripserud, Fisker med mera... reklambildsanalys, habatus och hegemonoteori sattes man in i sen var det bara börja... Det sjuka var att det var jäkligt roligt, så puckat och helt klart högskolan dalarna likt att inte sätta en övre gräns på antal sidor utan undre antal sidor... De får lära sig ordbajsa, inte komprimera... Å ska jobba inom media... Underbart! Så där satt man med Eric, för trött för att gå hem och lärde sig vad mkv egentligen går ut på, det var faktist riktigt belysande och intressant=) så vid halv 4 imorse fick man dörr till dörr service(vilken gentleman) men så fort man lade sig vart man pigg.... Runt 8 somnade jag, vid 8.20 kom traktorplogen... Vaknade och lyssnade på detta monster som körde fram och tillbaka, på samma plätt om och om igen... Till slut kände jag ett starkt begär att skälla, verkligen skälla ut människan i traktorn och då hände det... Traktorns motor stängdes av och en underbar människa började högljutt skrika på chaffören... Om hans barn som grät för ljudet var så jobbigt, om det idiotiska att ta samma ställle om och om igen istället för att sprida ut sig... Jag är konflikträdd men ärligt, hade velat öppna fönstret och hejjat på honom=) Den här veckan har jag de två sista engelsklektionerna och så är det julhandel som gäller... antar vi ska ha nån form av julavslut med norslundsligan nån dag, som nu har anlänt tillbaka från fjällen och verkar ha haft en bra minisemester i fjällen=) NU ska jag duscha,dricka enorma mängder kaffe och hålla mig vaken hela dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0