Nya vägar till smärtlindring....

Hmm.... undrar vad man ska testa nu för muskelavslappning... kallt fattar jag inte funkar, inhalera en cigarett i 190 när man knappt rökt förr kanske funkar.... nej, ska inte testa men vore en teori... alkohol funkar men det är tisdag så det får jag itne heller inhallera i 190... Apråpå det så rökte jag faktist en hel cigarrett i lördags, på vägen hem från krogen.... skyller på att det var kallt(för det var det verkligen) Var ganska spännande för efter det tog alkoholen som fan och höll i hur länge som helst, bra att veta så man itne testar på krogen... Däremot ringde jag därefter till äldsta syster yster som oxå var ute på.... vet inte om hon fattade något av vad jag babblade om, kan skylla det på att mina två promenadkompisar envisades att lägga sig i hela tiden.... svårt nog att hålla tråden med en människa i en sån situation....


** Tilägg: Hon mindes inget heller... ganska skönt när man ligger på samma nivå fast man är tio mil ifrån varandra... mindre pinsamt så=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0