ÖVERGIVEN, LÄMNAD ATT DÖ I SOCIAL UTTORKNING=)


Jaha ja.... Då ska vi se!! Jag är ÖVERGIVEN!!! *snyft* Hela norslundsligan borta... Vem ska mota bort Jehovas vittne och beskydda mig när ledakrypen attackerar??? Hela norslundsmaffian e på vift och lämnade mig kvar som the last frontier!! Jag ska stanna och slåss, för sista alkoholdropparna och min sönderdruckna lever..  Alla har stuckit till sälen över helgen, men jag med engelskatal imorgon kl 8,30 och svenska idag kl 14,30 får inte följa med.... Fast för å va ärlig vill jag inte heller... sitter hellre här, är ingen fjällmänniska jag e!! Det lämnar jag till syster yster äldst! Ska en dag följa henne till deras husvagn och testa det... inte nu bara+) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0