´Soppan i min skål..

Åh det e ju SÅ roligt att leka... Varför glömmer jag bort det för?? Fått fjanta mig på spexet idag, först drack vi te och försökte vara seriösa men så fort våran styrelse försvann var det dags... Tror Angelica och jag kanske tog upp lite väl mycket prattid, lite skrämmande för de andra kanske=) men gud va roligt det var att fjanta sig... Riktigt sugen att stå på scenen, kändes så tungt och säga... bara en liten roll... Fan ja vill ha huvudrollen, du och jag Angelica, årets kärlekspar... vet att du inte fattar kommande referens för du har inte sett 06s spex men andra fattar... jag vill att du ska vara soppan i min skål=) Men NEJ SUSANN!! det blir bara en liten roll, men lite måste jag få leka i vår... annars tror jag jag kommer bli deppig igen! för vet ni, det har gått tre dagar nu och jag har inte mått nå dåligt alls... Visserligen kanske den kommer tillbaka, låg imorse ch verkligen kände efter men nej.. där fanns inget...ingen ångest, inget illamående... Nu vet jag att det är otroligt situationsbundet men det finns inget jag kan göra just nu så varför oroa sig... Jag tänker inte oroa mig för att jag kanske kommer må dåligt imorgon eller om tre dagar utan bara njuta av att se solen, vintern och allt runtomkring som är bra=)
sol ute, sol inne, sol i sinne!

Kommentarer
Postat av: Angelica den blivade huvudrollsinnehavaren

du är buljongen i min soppa! haha vi har skrämmt bort alla potentiella skådisar, höhöh

2008-12-10 @ 22:35:29
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Buljongen

ah... kärlek på spexnivå.. UNderbart!

2008-12-11 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0