Klockan e 5

Jahapp... Ja nu är klockan halv 5 och rummet glänser...det har den gjort sen tre  visserligen men jag hittade en film att se så därför sover jag inte! Haft en görmysig kväll med massa egentid(bäst att passa på innan man åker hem) och när jag väl orkade börja städa var till och med det mysigt=) Tände ett ljus för var ställe jag var klar med så nu lyser hela rummet fridfullt, har dessutom två aromadoftlampor som luktar julmys från India, en sak som tyvärr utgått och är sadly mist från min sida... tänkte köpa det till mina syskon men icke! Fick rapport från andra ikväll att de druckit mycket men ändå inte är full, kul för dem men den allmänna uppfattningen är att 20/12 ska man vara hemma, dricka och gilla läget=) Imorgon ska snälla underbara Clownmats bror ta omvägen via bollnäs så jag kommer nära hem och hade jag pengar skulle han fått nått, tyvärr går det inte så men efter jul när han bestämmer sig för att festa med oss i Norslund ska jag bjuda honom på drinkar eller nått annat spännande för det förtjänar han som ser till att lilla jag kommer hem!! Smsar med Eric just nu vilket är konstigt för han brukar "tappa bort" sin telefon när han är på fyllan... alltid lika spännande att följa någon som ligger miltals ifrån mig vad gäller åsikter och allting, hade en underbar diskussion med honom förra veckan vad gällde olika uppfostran och samhällstånd.... Det är Så roligt att jämföra våra liv eftersom de är totallt olika, även om han nog tror att jag ser ner på honom... det gör jag inte, anser bara att han nog varit bortskämd... iallafall lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0