Vart tar allt vägen??

den här terminen började vi med en ganska stor uppsättning knivar och gafflar och skedar.... Kvar återstår vad jag kan se tre knivar, fyra gafflar och en hel hög med skedar.... Min undran är vart tog resten vägen?? Har små pysslingar haft ett behov av dessa eller ligger de utspridda i lägenheten?? Är ganska  besvärligt med att äga så få bestick men av nån anledning känns ddet inte som jag har lust att köpa nya... Sen har det krossats sjukt mycket glas, men det står även jag för så det får bli en tur på myrornas för lite nya muggar, vinglas och vanliga glas.. en av mina fantomenmuggar är söndet*snyft* nu har jag bara tre kvar.... Nu ska jag ha engelska muntligt... sovit två timmar och undrar om det är tre dagar före fullmåne eller om det är nått annat.. Nåja, kaffe och hårdbröd så har dagen startat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0