En tripp i barndommen...

Idag har jag fått lekt hela dagen, upp riktigt tidigt och börja elda... sen har jag eldat hela dagen och kvällen... i slutet satt jag med en bok och lyssnade på hur det knastrade och bara mös... Nu har jag sot i hela ansiktet, händerna och fötterna och bara ler:) Det är så enelt att få mig lycklig och lugn!! Ge mig bara en anledning att leka så är jag nöjd... I vanliga fall skulle naturligtvis jag inte fått ela hela dan å kvällen men dagen är speciell, mor har haft sönder sin platta i ysteriet vilket innebar att hon itne kunde göra messmör så jag har testat att göra det med vår nya ubersöta kamin!!!! Den väger bara 11 kg och är pytteliten... resultatet??? Nja messmör ska alltid koka många timmar, runt 8 om man har ebn 20L KASTRULL... jag började 10 imorse och när jag gick därifrån kl 2200 var det fortfarande i stort sett bara messa.... så det misslyckades men underbart kul var det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0