Helgen

Wow en stressig men rolig helg som var kanon:) Började i fredags med en lång härlig uppvärmning av helgen... långsam påklädning, testande av smink och hår begav jag min så småning om till frida och vi begav oss till förfesten.... efter vi hoppat ur bilen och vinkat av den kom vi på... fan BILJETTEN! Ett ingripande av fridas bror räddade oss och vi kunde lugnt festa vidare=) vi roade oss på förfesten och diskuterade allt möjligt.. så småning om kom även grabbarna ut och vi fortsatte med att snacka..eftersom många av dem var pedagoger på förfesten och MusikErik har min systerdotter i musik så diskuterades en hel del skola men trevligt hade vi... sen kom bilen och vi begav oss till långnäs.. där sprang vi runt och snackade med människor och hade en mcket trevlig kväll... men som alltid är klockan alltför fort två och det är dags att åka hem,,... Dagen efter åkte vi och solade och sen hjälpte jag mor emd en vänninegåva innan det var dags att börja göra sig i ordning igen... valde min underbara randiga kläning och kände mig nöjd med mitt utseende... vid åtta kom frida och louise och vi satte igång ochdrack och snackade en massa skit... sen drog vi vidare till persmässan där vi ganska snabbt uteslöt att det inte fanns ngt att göra där så vi åkte till bollnäs och gick på bar... där var riktigt trevligt för min del, de andra två dansade och jag satt och drack och pratade med människor... plötsligt var kl 2 igen och eftersom mitt batteri dött så hade jga ingen telefon...lånade en och skrev till mor att vi blev kvar där vi var... inte dum kväll alls, riktigt roligt att möta folk, både nytt och gammalt... har känt mig lite socialt inkompetent de sista  veckorna men nu känns det bättre... nu ska jag sova.. en härlig sommarhelg är över och nu är det bara planera karnevalståg kvar snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0