En dag på stranden...

Med mackor och jos åkte vi till Roxsnäs udde, och där badade vi och solade och badade vi... Sandy var redan där och kom och lekte med oss... Jag lyssnade på Arn och de andra läste och vi alternerade detta med att snacka skit, äta och bada... En underbar dag som slutade med bränna... Jag smorde faktist in mig... Det gjorde jag... men jag glömde ryggen... detta ledde en riktigt snygg bränna... not...


sSnyggt va?? notera det röda hålet i mitten... bra jobbat!



Sandy leker med oss...



Mia oxå


Camilla ville inte va med...



Men jag tog en smygbild på camilla å mia....



Sällsynt! Bild på miG!




Min isskulptur från igår..... snacka om ha tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0