Festen

Smnkpartyt... Lite försenat började vi göra oss iordning tillsammans:) Smink, hår... nagellack.. Ja allt det där som ska göra en kväll perfekt.. Vi började efter tag även dricka igen:) Så här såg det ut ungefär kvart i fem..

image9
Veronica sminkar sig...


image7
Lo hade fuskat lite och kom nästan klar, men detta var bara bra för då kunde hon Hjälpa bland annat Malin med att platta håret.

image10
Malin fixar håret...

image11

Som kille finns det fördelar... medan vi gjorde oss vackra... förlåt Vackrare så hann Erik leka med datorn, äta, chilla och bara vara... Sen när vi istort sett var klar, gick han och bytte om och duschade... tid? Ungefär 30 min... ibland skulle det va skönt att vara kille... fast det är ju roligt att göra vara tjej oxå, bara tid finns... och tid hade vi massor:)

Vad gjorde jag då?? Jag var hyfsat klar och sprang mest runt och drack amarula med mjölk... nej det finns ingen bild på det heller...



Jahaja.... Det där var riktigt skoj! Efter sminkandet var det äntligen dags för mat, vi åt, drack och hade det väldigt trevlit:) Vi drömde oss återigen tillbaka till de tre åren och snackade skit. när jag väl bytte spritsort,från Amarula och mjölk och jos och Passoa t(som mest gjorde mig trött och ganska less)till min favorit rom och cola kom jag i stämning igen:) Efter ytterligare en stund gick jag hem och sminkade mig lite till och trixade lite med håret och lyssnade på Engmanskappel och efter det rann kvällen iväg som ett fint glas mjölk. Vägen ner diskuterade skolsystemet och lite politik men efter det så sysselsatte jag mig med det jag gör bäst på krogen... Springer runt... å springer runt... Ingen tålamod att stå still och dricka eller prata någon längre stund men roligt är det! Efter att ha sprungit runt någon timme och några drinkar senare bestämde jag mig för att chokera mina rumskompisar med att dansa... De är en av dem jag aldrig i stort sett har dansat med så det var dags nu... Så jag tänkte att om Borlängeborna kommer, då dansar jag...(för ja måsta ju ha en nödutgång om ja inte ville, så då var det bra... Enbart om de kommer dansar jag...) Och de kom så dansade gjorde jag... och dansade... sen var det luftpaus, dans, rökpaus... jaja det var onödigt! åsså dans igen... Det var riktigt kul kan jag erkänna... Om än motvilligt!image12
Malin hade dukat en jätte fin examensittningsmiddag till oss, med egna placeringskort som hon skrivit och ritat på:)


image13
Nån timme in på sittningen tar  vi ett kort på oss... Nu är jag med på bild men saknas gör Erik då.. Som är fotograf...

Nu är det sommar och blir det nån sorts dansande är det styyrdans i Alfta forsparken som är aktuellt hoppas jag:) Annars kan det vara:) Idag är det strålande solsken och jag fylls av liv.. För att citera Engmanskappel, så en promenad i solen och en slapp dag står nog på schemat hoppas jag men får se vad de andra tre(vi har Veronicas pojkvän Erik på besök oxå så nu är vi 4a rumskompisar) ska hitta på:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0