Min värld utav papp

image30

Jaha ja... välkommen in i min värld utav papper, papper och åter papper... Fattar inte hur mycket papper man kan samla på sig... skolpapper, myndighetspapper och räkningar... sen är det där vardagspappret.. som är kartonger, instruktioner och bara vanlig reklam... Fullständigt drunknar i det gör jag.. Och eftersom jag är den jag är så ska skiten(skräpet) sorteras också.. Åt papper har jag i mitt rum en papperspåse som jag samlar i... Så idag när jag skulle slänga denna redan (trodde jag) sorterade skräp upptäckte jag att precis allt låg däri... En tom spritflaska.. oki då glasinsamlingen är ju alldeles bredvid papper så det förstår jag.. Ett halvt diadem.. mmm just ja den klev ja sönder en mörk onykter natt och vart arg på och slängde... tabletter... nej vet inte varför de ligger där... men någon anledning är det säkert... Nya strumpor... jaja i en värld av papper behövs det väll strumpor också... och som avslutning en halv chipspåse... Varför?


Jag har just insett efter att ha varit en shortstjej i hela mitt liv att jag inte äger ett enda par drägliga shorts... Inte ett.. de jag har är knappt värdiga att valla kor med.. Så att ha dem i Falun är ju inget att tänka på... Så då återstår kjolar och klänningar... och sådana har jag faktist en hel del... men det måste ha hänt något skumt på tre år. Att jag blivit smittat av tjejbaciller eller nått... för för 5 år sedan fick man plåga in mig i en kjol eller ännu värre en KLÄNNING! Men nu helt plötsligt har jag det hela tiden. Skumt!


Sen är det det här med maten.. jag menar allvarligt... I övermorgon flyttar de andra två och jag ska vara här till på senast måndag... Så då kan man ju inte köpa på sig mat... varför? Helt enkelt för att det är ONÖDIGT! Student... men vad äter man dådå??? Ja naturligtvis... Pizza från frysdisken, pasta och åter pizza... bra diet?? Nej men ändå... Så just nu lever jag inte i en värld utav sås utan en värld utav pizza, papper och en jäkla massa kjolar och kläningar...


image31


Om man ska nämna glimtar av dagen kan ju nämnas att någon lärare på hur man grillar är jag inte, nästan brännmärken i taket efter det lilla försöket av mig att lära ut... Sen har vi ätit tårta hos Malin eftersom idag börjar söndersplittringen av vårt gäng genom att Lo flyttar.. Hon tänker bli en stor tjej nu och bo ihop med en pojke.. Spännande, vi väntar oss RAPPORT hur det är jämfört med din nuvarande rumskompis!! Sett en film...300... låt oss säga så här om den.. om man inte tittar på den för uppumpade muskler, barbröstade män som skriker på komando... Ja då är inte den filmen mycket se..


Kommentarer
Postat av: Clownmat

Hallå där jag är ju lika likgiltig som du inför heta grabbar och jag tycker fortfarande den är ASBRA! Det är bara inte din stil för ingen blir ÄTEN AV BRUTALA MONSTER. :)

2008-06-06 @ 02:03:54
Postat av: Susann

haha kanske det... men hittade ju knappt någon handling i den... åsså slutet... det är bara mina noveller som får sluta så!

2008-06-06 @ 02:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0