Sovdag

Eftersom jag känner mig dålig beslutades det att jag skulle stanna i sängen idag.. och det gjorde jag.. det var välbehövligt och jag sov en hel del mellan att jag såg filmer.. Såg Horton, den lilla elefanten och den var inte alls som jag väntat mig men bra var den.. Sen såg jag Beemovie och den var bra men budskapet blev jag inte klok på... Har den budskapet att om man strider mot de stora och vinner så förlorar ändå man på det?? Eller att leva för att jobba är ok så länge det har positiva effekter på saker runt omkring.. Eller är det ett försök att helt förstöra biodlarnas rykte? Det enda positiva budskapet jag hittade var att om alla jobbar tillsammans blir resultatet bäst..... Skumt... nu ska jga försöka fixa ihop en kvällsmat och sne blir det filmkväll igenJ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0