Trött

image29


Jag är ingen lättskrämd flicka, inge  som vaknar på nätterna och har mardrömmar och om jar har det brukar jag tycka det är sådär mysläskigt och njuta av känslan.. Men imorse vaknade jag till de mest läskiga rösterna. Hesa och guterala tycktes de mässa för mig... Å orden de mäsade var: Underbara imorgon... om och om igen.. så plötsligt bröt en annan röst in som sa- Färdig...- FÄRDIG! Plötsligt inser jag att datorn har gått ifrån Liftarens guide till galaxen som jag sover till för tillfälligt till att spela Beppes godnattstund, något som jag fixat till mina syskon... Sjukt var det till att vakna till så nu är de borttagna och inlagda på cdskiva istället så slipper jag vakna till det igen... Då var klockan runt 9 och jag låg i sängen till jkvart över 10... då klev jag upp för att äta frukost men har fortfarande inte kommit igång,,.. Trött i huvud, öron och hals.Stel i axlar och nacke... men andra ord håller jag nog på att bli förkyld... men nu har jag hällt upp bamyl med koffein och hoppas åtminstånde piggna på så pass att jag städer rummet idag.. det är min stora förhoppning... så får vi se.. till dess bamylen tar tänker jag krypa ner i sängen igen  och läsa isfolket... bok nr 37 för tillfälelt... hoppar och har mig som jag vill med den serien.. har läst samtliga böcker så många gånger att man inte direkt behöver följa mönstret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0