Champagnefrukost avklarad...

En enormt stort frukostbord fylldes med mat från de olika lägenheterna och efter en viss tvekan om vad som bör konsumeras först bröt vi champagnen och skålade, först för en bra dag och sen för Norslund.. Sen högg vi in på den delikata frukosten och åt... och åt.. När det var färdigätet bestämdes det att alla minnnen som kunde tas upp skulle upp och vi började... Minnena haglade och plötsligt var klockan kvart i ett och ligan skiljdes åt... Nu är det snart dags för samling igen, denna gång ska smink och kläder sättas på och senare maten förberedas... Det finns för många minnen för att sumera dem... För många skratt... Å tack å lov inte så många tårar... så jag lämnar osagt vad minnena handlade om, även om jag erkänner villigt att mycket handlade om fest, ragg, killar och sex:)

image5
Ja klockan är tio... och Malin och Lo har kommit med frukostkorgen med den ack så viktiga champagnen.. Ytterligare en stund dröjde det innan vi fick börja.. Varför?? Folk sov fortfarande trots att de visste vilken tid.. eller sov de verkligen?? =)


image4

Presenteras gör Norslundsligan:
Frukosten i full gång, på bild är Malin (rumskompis dvs hus nr 51), Lo (hus nr 39) Malin (hus nr 53, ändrat dagen efter, hon bor i 49) Veronica (Min andra rumskompis hus nr 51) och Erik (tillfälligt rumskompis) saknas på bild gör som nästan alltid jag... Lägg märke till jordgubbsvinet och melonerna... Utmärkt champagnefrukost!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag bor på 49!! :'(

2008-06-01 @ 11:20:00
Postat av: Anonym

jag tänkte också på det,malin

2008-06-01 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0