enbart för att..

Jaha nu sitter man här... Ska inte klaga men nu är det fruktansvärt segt att plugga... Har ingen aning hur jag ska lägga upp arbetena och har egentligen mest lust att skita i det... men så kickar den där lilla snälla flickan in som säger att jag måste, för annars måste jag ju göra det en annan dag.. Så nu sitter man här, strålande solsken och rumskompisarna ute och solar... Å jag inomhus och pluggar.... mitt eget fel men känner för att klaga lite..Så då gör jag det:) om man undrar vilka Malin och malin är, så är det min rumskompis och en granne.. Varför en har stor och en liten bokstav är ett rent misstag för ja strävar att inte fördela in dem som b1 och b2... eller den andra Malin... eller nej inte d u... men det är krångligt att ha två personer med samma namn och skriva om dem... Nåja... ber om ursäkt för det men så är det... Idag har vi varit ner på stan och handlat(igen) fast idag blev det bara äpplen och en flaska vatten, för vi var bara ute å gick men hade glömt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0