Snark....

Jaha...då har man alltså haft en dag med plugg.... eller inte! Började dagen helt ok med massa plugg och att ringa bovärden och få ett kolvbyte eftersom en annan har lyckats tappa nyckeln, hur det gick till lämnar jag osagt men irriterad på mig själv är jag!!!Efter denna produktiva morgon spårade det ur... Jag och Malin kom på att vi skulle ner på stan å käka mjukglass, detta slutade med att alla tre gick ner, åt kycklingspett med pommes och drack läsk... Sen upp på tippen å slänga grejjer och till spexförrådet och lämna grejer. Nöjda med oss själva lämnade vi kårbilen och gick till lägenheten... För att sedan bli GRYMT less när vi insåg att vi glömt en av de viktigaste sakerna som skulle slängas! Efter en hastig diskusion beslutade vi att göra en fuling så nu finns inte mattan i lägenheten längre.. den finns inte heller utslängd i miljön.. det är allt jag tänker säga:) Sen var det åter dags att plugga... startade dokumenten, hämtade böcker sen startade jag nya bokbandet och la mig och sov... När jag väl vaknade klev jag ut ur mitt rum och trodde jag kommit till fel lägenhet... Lägenheten glänsta och var ren och fin så det kändes som man var med i en askungesaga..Underbart var det. Efter det åt vi igen och nu är klockan halv 11 och jag tänker bada...OM det blir ngt pluggande blir det efter tolv inatt antar jag... Nåja imorgon är sista seminariet för den här terminen!


Dagens citat kommer från en vandring tillbaka i tiden och är en dialog mellan mina rumskompisar och höll på ett tag:) Vi har börjat sammanfatta våra år tillsammans med andra ord.

-Kommer ni ihåg ****...
-åsså han oxå...
- Ja just det han hade jag glömt....

Dagens I-landsproblem

Ska vi dricka tre cidrar, ett vin och jordgubbsvin på utsparken eller fyra cidrar, dela vinet och skita i jordgubbsvinet, eller tar vi vodka?? Mmm problem växer över vårt huvud...

Dagens ordspråk:

Allt som du kan göra idag, kan du även göra imorgon så varför göra det idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0