SOMMARLOV

Även om man inte längre har den där heltoplaneradefantastisktlyckligasoligabaddagar-sommarlovskänslan längre så känns det ändå ljuvligt att ha ett sommalov framför sig och ta en paus från allt i Falun, det är roligt men intensivt att vara student men nu behöver jag en paus från allt det.. Å nu har jag haft mitt sista seminarie för i år, ska strax lämna in de sista skriftliga och sen är det FREEDOOM!! Ska även bli skönt att få vara i Falun i två veckor med i stort sett oplanerade dagar:) När man kan kliva upp ur sängen och bara... nä idag skiter jag i det här och gå iväg och sola eller slappa... Det enda som är planerat just nu är utsparksfesten och BARTÖMNINGEN! Så två fester och sen blankt:) Underbart! Jag  har dock två kompisar i Borlänge som jag aldrig har tid att träffa men de ska planeras in den här tiden, annars är jag en dålhig människa om ja inte hinner det!!!
 Sen blir det väll en massa städning oxå--- men förutom det ska jag verkligen gå inför att göra nånting som e seriöst eller ansträngande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0