Uppdatering

Nu har mitt sommarlov börjat officiellt och det känns kanon:) Jag började sommarlovet med att stå i hallen och diskutera lördagskvällens fest.. Som började som en förfest och slutade med förgrillning fredag med cider, amerikanska pannkakor och cider lördag morgon och därefter norslundsquizz, tjejdag när alla gör sig i ordning tillsammans och sen äter fin middag ihop, sen ner på en fest och avsluta kvällen på kåren... Jaja det var den lördagsförfesten det... blir säkert spännande och intressant.. framför allt kommer nog frågan vara, kommer norslundsborna in ikväll eller är de för fulla?Spänningen blir enorm, mera om detta efter festen... Efter detta korta möte mellan oss fem som ska deltaga, första gången sen i lördags alla var samlade i en grupp kan tilläggas lagade Malin en underbar kyckling middag och vi snackade skit resterande tid... Tills Malin insåg att kl var tio i nio och hennes sockertarm kallade henne till Willys innan stängningdags! Så där jag då var vi ikapp till nutid:)


Dagens citat

Alla måste ha klänning... Erik också

åh nej.. klockan är SNART nio! Jag måste ha godis

Som en murbräcka alltså... det e jobbigt

Ha aldrig analsex när man har diarre!

Kryper runt på golvet, superfull... Alltså nej så full blir man ju aldrig.. men full alltså

Situation från imorse
Ringer på dörren tidigt på morgonen, rumskompis öppnar med kläderna bakkåfram, första tanken"jäklar va snygg han är"

Dialog från igår:
- Jag har varit så pusssugen hela dagen
"snäll människa erbjuder sig att pussas"
- Nu var det inte riktigt sådanna pussar jag tänkt mig...

Dagens visdom sponsrad av Malin

Drick mycket vatten när det är varmt ute å du tänker ut å gå... Å ät mer än glass två timmar innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0