Alfta

Mmm det e inga problem att ta hand om djuren när man inte gör nått... Klev upp 8 imorse och åt frukost, ringde syster och bestämde att vi skulle bada och sen matade jag djuren... De får mat tre gånger om dagen å detta är mellanmålet... Imorse var det Carina som mjölkade och igår var det Stina... Så gårdagskvällen satt jag och nojade lite över att jag inte hört av vännen på länge, vilket känns ovant för innan han mådde dåligt hördes vi av ofta.. Men mår man dåligt är det en bra ide att itne spendera i telefonen så jag lyckades undvika att ringa honom och berätta att jag saknade han och gick istället ner och bastade och solade innan jag kröp ner i mor och fars dubbelsäng och sov, så underbart skönt! Att det dessutom var nyktert kändes oxå bra, övning ger färdighet=) Känns alltid så mysigt att krypa ner i dubbelsängen och under deras stora duntäcke och sova, riktigt nostagi! Fick sällskap av mina två katter oxå och två gånger väckte hunden mig... hon börjar nog bli senil den lilla sötnosen(jaja stora då) för hon verkar inte komma i¨håg att hon varit ut, ändå är det inte så farligt.. hade betydligt senilare hundar på kenneln i england! Ikväll¨å imorgonbitti ska jag mjölka och sen är det tillbaka till Falun igen=) Skönt att vara alldeles ensam och samla tankar och omge sig med djur, det behövs ibland=) *målfokusera*=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0