ARG!!!

GAH! Gud va irriterad jag är nu... ja inte ens irriterad utan rent ut sagt arg... Gick å la mig(duktiga jag) två igårkväll... somnade 4---- 6 ringer väckarklockan och en äckligt pigg Eric sitter via msn och motiverar mig till att kliva upp... häller i mig två koppar kaffe och beger mig till skolan.... mmm engelska muntligt.....fy fan va tröttsamt men visst är det både roligt och nyttigt men suck va jobbigt.... klar runt halv 11 och tänker att jag att nej ingen ide att gå hem... bussen går ändå vid 13...ner på stan å småhandlar och äter... ställer mig på busshållsplatsen men ingen buss kommer... plötsligt ser en av de andra som väntar en gatpratare som står gömd att buss 39 är flyttad.... så nu sitter man här... rejält trött och väntar på nästa buss vid 5..-- vågar inte sova ifall ja skulle missa den för imorgon ska ja å mina syskon gå på julpysselkurs... kul men ack så drygt just nu... vill bara krypa under täcket och sova istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0