Den bästa tiden är nu....

Sådär halv 12 på natten är jag som mest kreativ.. det spritter i benen på mig och hjärnan går på högvarv... men det känns så fel att sätta sig att plugga...så istället lägger man sig ner och rävsover, tittar på film eller bara drygar sig på nätet... men nu ska jga börja ta till vara den kreativa tiden och börja plugga, ut och gå och existera nattetid istället för på dagarna.... Går hyfsat med min nykterhet, ska visserligen troligtvis med på förfest imorgon och kanske, om man vill går jag på kåren men här ska inte supas inte!!! Funderar allvarligt på att köpa alkoholfritt vin, bara för smakens skull.. eller kanske romessens att blanda med colan*mums* Ska det drickas(vilket det helst inte ska) blir det bara en cider eller två... och inga pengar på kåren....
Det här kommer bli svårt!!!! Har dessutom tackat nej till festen med angelika, kändes lite tråkigt men tror en nykter fest i veckan får räcka.... Nej det här är krångligt just nu... känns som jag druckit två liter kaffe när jag egentligen inte druckit en droppe... Saknar min gamla rumskompis, hon var aldrig svår att få med på en promenad hur sent det än var... Clownmaten svarade inte ens på mitt msn... fast det beror nog mest på att hon är upptagen med uppsatsen eller inte sett msnet.. så hon är förlåten fakitst... Hängt med henne hela kvällen å gick hem å skulle sova... men som alltid sitter man här.. ska störa nattsuddaren nr 1 nu och önska han godnatt... Så får man se när man somnar...PROMENAD!! Ja tack!!

Hata vara nojjig tjej bytheway!! Tur det finns vänner som plockar ner en när man är som värst!!! Tack för det!
Sov gott alla ni normala med normal dygnsrym=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan hänga på på promenader i Februari.. Då blir vi nästan grannar Susann! :P



Här är en till som inte kan sova :P



/ Sara

2008-11-14 @ 01:17:17
URL: http://sweetdevil.blogg.se/
Postat av: Malin

Hey jag jobbade! :(

2008-11-16 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0