Dimmigt...

Haha nej inte av alkohol! Hela Falun är en enda dimma och jag har haft det sjukt spännande när jag gick runt tisken... jag menar allvarligt, hur ska man se om det är en stubbe eller en människa... och det där mörka som kommer rusande... hund eller monster?? Till slut blev det så spännande att jag funderade att ringa någon för stöd... men nej jag är 25 år och vågar ta mig igenom en dunge så jag bet ihop och klarade det=) Så nu när jag kom hem och tänkte fortsätta titta på will och grace plingade det på dörren och Malin kom, så nu ska jag vara lite social=)1a gången på väldigt många onsdagar i Falun som jag är nykter... det är skönt faktist även om jag nog kommer sakna sällskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0