En fläkt från forna tider...

När en liten Susann sprang runt på åkrarna, lärde sig läsa och skriva och umgicks med vänner dagarna i ända utan att egetnligen reflektera över nått... Min första förlust var just i den här åldern, en vän till mig flyttade och det dröjde länge innan man helt glömde honom... Å eftersom världen är liten har nu min kusin träffat denna pojke, numera man och han minns mig=) Det var så kul att höra, häftigt att tänka sig att han mindes mig... Nu är det lite tråkigt att han inte e medlem i fc eller nått annat så man faktist får kontakt med han... men det var kul bara att minnas honom... ohc att han mindes mig... puppylove=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vem var det? :)

2008-11-18 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0