Fredagkväll...

Efter en hård vecka planerar jag faktist att inte göra nått alls ikväll... En andningspaus i höstmörkret som åter fallit efter att snön tråkigt nog tinat bort... Imorgon blir det fest med brudarna men ikväll hoppas jag att en god bok(kanske fyra), badkar, ett glas vin och att bara vara... senare kanske en film oxå=) Malin jobbar, Eric har gäster och de andra brudarna ska softa de med så inget borde störa lugnet=). Mitt blåmärke på armen har tagit en mörklila betoning med röda prickar i-.... tror jag föll rätt skapligt på den där scenne... ska försöka ta en bild så ni får se men får se hur det går... Har varit på min engelska muntlig, som verkligen mera liknar en mellanstadie lektion med läxförhör, samtalsscheman och fonetisk skrift.... men jag lär mig mer engelska än jag någonsin gjort på en sån lektion... Härligt med bra pedagogik... på det sättet är den en väldigt bra kurs, för den fokuserar på att den vill lära ut saker och inte bara flummas runt! Lycka till säger vi till Frida och Evelina som imorgon drar ifrån kylan... I två veckor blir de borta... undrar vad som har hänt under den tiden?? Spännande.. tänk vad de ska hem och läsa bloggar för att komma ikapp*asg* Nej då allvarligt, ha en underbar semester så höres vi när ni kommer hem!! Kram å trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack min vän :) haha ja jag hoppas att något smaskigt händer här hemma medan jag e borta så jag har nå att läsa när jag kommer hem :) Kram

2008-11-28 @ 15:27:53
URL: http://hellberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0