Jag älskar den röra jag lever i=)

Jaha ska vi försöka med det här då.. att sammanfatta nått så folk som vet delar av det hela får nått slags samband... 
I fredags kom jag och vännen på att vi nog var mer än vänner och att vi skulle satsa på det här, att vara ettt par och se vart det leder=) Det var ett konstigt dygn men väldigt spännande och roligt. Som alltid kommer efterklokheten och tankarna och saker och ting ändras fort ibland så nu är läget detta. Vi har känslor för varandra men saker är inte alltd som man vill och livet går som alltid i en snurra, så vi kommer ta det lugnt en stund framöver och se vart vi landar. Det känns riktigt bra nu och för första gången känner jag att jag kan lita på en kille och att vi har en trygg grund att stå på, om det sedan slutar i vänskap eller som ett par, ja det behöver jag inte veta just nu.. Just nu vill jag bara att han ska må bra och tar hand om sig själv... Resten ger sig med tiden=) Livet är aldrig lätt men är väl värt en ansträngning ibland=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0