Kor till nytta och nöje...

Nåja kanske inte men idag har jag fått hjälp av en av dessa djur helt utan att hon menade det... Har under en tid märkt att mit ena knä knastrar oroväckande istort sett hela tiden... mycket irriterande... Idag insåg jag att det inte knakar längre efter att en ko tyckte det var lite för stökigt med två syskonbarn och två syskon i ladugårn när man skulle sätta på mjölkmaskinen så hon lyfte sin klöv och touchade mitt knä.. inte så hårt mest en markering och resultatet blev nog inte det hon hoppades för efter detta e mitt ben onastrat...=) Tack för det=) I Falun igen och ihållande regn har gjort mig dygnsur som en dränkt katta(usch otrevligtutryck) och jag ska duscha och sen blir det film och sömn! Har ju inte lyckats somna nått idag utan har fortfarande varit vaken sen 5:30 så nu ska det bli skönt med några timmars sömn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0