Mina söta vänner!

Jag har många vänner och det uppskattar jag, varenda en av er är speciell på ert eget sätt och jag älskar er och vet att ni oroar er för mig... Inget är riktigt som det brukar och när saker inte går schemalagt är skrämmande och det är det framför allt de som bara hör och ser delar av det hela... men nu har det gått så pass långt att er oro för mig får mig att må dåligt över att jag mår dåligt. Vilket gör det hela ännu mer komplicerat för en av de saker jag jobbar aktivt är ju just att försöka vara mer öppen vad jag känner men om det får er och må dåligt... ja då e frågan om det e så bra! Så därför ska j ag försöka förklara nått... ja jag är inte på topp just nu, ibland mår jag riktigt dåligt av en massa anledningar, ibland är jag själaglad, oxå av olika anledningar och ibland har jag mest lust att festa och skita i allt... men vet ni, det är inte negativt, vare sig att jag är nere, uppe eller festar!! För jag KÄNNER faktist nått... jag LEVER och har KÄNSLOR.... Jag döljer dem inte, vare sig för mig eller andra... Snälla ni, förstår ni inte hur positivt det är och vilket framsteg det är... Så sluta oroa er, jag vet att ni finns där och jag pratar gärna med er... men oroa er inte utan gläds med mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dina andetag gör att jag oxå orkar leva, ingen Frida utan Susann, jag älskar dig min vän och dej vill jag aldrig förlora! Stor Kram till dig!

2008-11-15 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0