Msdn...

mm idag har jag roat mig med att vara totallt isolerad från datorn=) Det har gått bra.... badkaret och jag är vänner sen länge och idag har jag läst kurslitteratur där i=)Fått en del gjort och haft det lugnt och skönt, jag längtar till sommarstugan just nu för det är så lugnt å skönt där och utan el=) Tror ärligt jag är internetberoende och det kan man inte vara där...=)

Har forskat i mat och badkar en tid nu och kan meddela att i ett badkar kan man:
 äta varmkorv, om man inte har rostad lök på och inte ligger ner..
 inte äta hårdmackor, om man inte vill ha ett smulbad
 dricka te, glögg eller drinkar av alla slag... Bäst med sugrör om man ligger ner
 ägg i alla former funkar utmärkt
 inte äta makaroner och korv... helt omöjligt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0