sen eftermiddag

Mm klockan är kvart i tolv och en ljuvlig doft av rostat bröd sprider sig i köket... Hungrig nu... Finns det nå bättre en regnig dag en toast, te och ett kokt ägg som förtärs i sängen till smattret av regn?? Mindre kul är förstås att jag och Malin snart ska ut i regnet och röra oss ner mot staden... känns lite jobbigt men det ska göras, dels för att jag behöver röra på mig och för att det e utmärkt att hålla malin sällskap samtidgt=) Kvällen e fortfarande lite flummigt oplanerad, men vem bryr sig... Blir liksom inte lika viktigt när man ändå inte behöver inhandla alkohol... då kan man göra som man känner, sånt gillar jag=)Det är oftast då som det är som roligast=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0