tvätt

Tvätta... att tvätta gör mig alltid så uttråkad...Tänk vad bortskämd man var när man hade malin som tvättade åt en för hon tyckte det var kul... Nu sitter man här och klockan är halv 8 och en hel dag att planera... Visserligen bra eftersom jag behöver vända dygnet åter men ändå... I helgen ska jag mjölka, ska bli skönt att vara hemma och ta det lugnt, ta hand om mina smådjur och katterna som jag just nu skulle behöva som sällskap... Pippin ligger mest under täcket med mor när han inte jagar och Merry, ja han e merry och fortsätter vara svårflörtad=) Ska sova i mor och fars dubbelsäng för hela övervåningen är förvandlad till ett kallrum till mors ostar.. Snart får man väll vara glad om man får plats alls i det huset;) Tänker ta med mig kameran så ni får se gullungarna i aktion... om de nu vågar sig fram under täcket... nu ska jag byta tvätt... tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0