Underbar måndag=)

Vissa människor glömmer man bort... det går en tid oxå kommer man på att man borde umgås mera... Idag har jag varit på en dejt med en sånn=) Vi gick ped a eller ped 1 som det numera heter och vi har umgåtts till å från men tyvärr mest från... Men förra veckan bokade vi en dejt med varandra och det var så kul att träffas=) åkte ner redan till 11 och sen umgicks vi till halv 7=) Vi lagade mat... hmm nej det kanske var att överdriva men jag kollade på när hon lagade mat, gick husesyn i deras nyköpta hus och kollade på två filmer=) återsåg grease... ganska kul att roa sig med den och så såg vi Bearwolf...heter den så Malin? den var ganska rolig eftersom det mesta utom typ tre människor är animerade vilket var intressant.... skulle dock inte vilja vara skådespelare i den.... Kort och gott kan man säga att idag är allt på topp, nu är dessutom kl 20 i 11 och jga är trött å ska krypa ner ti sängs... Lektioner  10-12 och 3-6 imorgon och torsdag en lektion OCH fredag... ÄNTLIGEN går man i skoln igen!!!! Massa att göra inför dessutom.. underbart.. MÅLFOKUS och RUTIN!!

Kommentarer
Postat av: Malin - filmfacisten

Beowolf heter den och alla karaktärer är animerade med motion capture. (Argh neeeeej jag kunde inte l¨åta bli :( )

2008-11-18 @ 12:05:06
Postat av: Susann

haha=)Tack, det var därför jag frågade=)

2008-11-18 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0